Ansøg Borgernes Klimapulje

Her kan du finde information om hvordan du ansøger Borgernes Klimapulje. Der er lige nu lukket for tilmeldinger.

  • Hvornår kan man søge?

    Ansøgningsfrist for 2022: 14. marts (lukket)

    Ansøgninger der er modtaget rettidigt vil blive behandlet på næstkommende møde i Klima, natur og miljøudvalget.

  • Vejledning til din ansøgning

    I din ansøgning skal du:

    • Bruge dit personlige eller din forenings NemId
    • Udfylde kontaktoplysninger og CVR-nr. for foreningen du søger på vegne af.
    • Oplyse budget og evt. medfinansiering og tilskud fra andre puljer eller lign.
    • Oplyse evt. tilladelser, ejerforhold og hvem der skal drifte og drive projektet fremover.
    • Beskrive projektets aktiviteter og mål,  hvordan I arbejder med klima, hvem der deltager, hvordan I vil udbrede projektet og tidsplanen for projektet.

     

    Gode råd:

    • Sørg for at forberede ansøgningen i god tid.
    • Arbejd evt. på ansøgningen sammen i et andet dokument og hav det klar til at sætte ind i ansøgningsskemaet.
    • Husk at I kan gemme en ansøgningskladde i systemet som I kan vende tilbage og arbejde videre med.
    • Tjek fakta om hvad puljen støtter inden du søger her.
  • Få sparring på din ansøgning

    Du er meget velkommen til at tage kontakt til os for at få afklaret om du kan søge Borgernes Klimapulje eller få hjælp til at kvalificere din ansøgning.

    Skriv eller ring til Maren på mamaa@vejle.dk eller 21 843568.

Spørgsmål:

Det er muligt at få sparring og vejledning af Grønt Forums sekretariat i ansøgningsprocessen og til implementeringen af projektet.

Kontakt os her:

Dana Laura Cernat Projektleder
Send e-mail telefon 21 34 04 53
Maren Marie Pilegård Andersen Udviklingskonsulent, Grønt Forum
Send e-mail mobil 21 84 35 68